Opłata konferencyjna będzie obejmować:

  • przejazd autokarem z Krakowa do Koninek i z powrotem
  • wyżywienie (kolację 10 V; śniadanie, obiad i kolację  11 V; śniadanie 12 V)
  • dwa noclegi (10/11 i 11/12, doba hotelowa trwa od 14:00 do 12:00)
  • poczęstunek w czasie przerw konferencyjnych
  • materiały konferencyjne
  • przejazd wyciągiem linowym do obserwatorium

Wysokość opłaty konferencyjnej wynosić będzie 360 zł od osoby dla wpłat na konto. Bezpośrenia opłata gotówką w czasie konferencji wynosić będzie 400zł .

Studenci i doktoranci mogą ubiegać się o obniżenie opłaty konferencyjnej. Prośby o obniżenie opłaty prosimy przysyłać  na adres e-mailowy organizatorów. O decyzji w tej sprawie Komitet Organizacyjny poinformuje również drogą e-mailową do dnia 20 kwietnia. Do czasu otrzymania decyzji prosimy wstrzymać się z dokonywaniem jakichkolwiek wpłat. Prosimy pamiętać zarejestrowaniu się poprzez formularz internetowy. 

W razie konieczności anluowania rejestracji uczestnika, prośimy o poinformowanie o tym Organizatorów poprzez poczte elektroniczną.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizator konferencji zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT w ciągu 7 dni od daty wpłaty tylko i wyłącznie na podmiot, który dokonał wpłaty na konto UP tj. instytucję. Fakturę VAT dla osób fizycznych wystawiamy na żądanie zgłoszone w ciągu 7 dni od dnia dokonania wpłaty.

Płatność można dokonać przelewem na konto:

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej    Bank Pekao SA oddział w Krakowie
przelew krajowy                71 1240 4722 1111 0000 4852 4687
przelew zagraniczny     PL 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687, Kod SWIFT: PKOPPLPW
 z dopiskiem: DK – 115 ( numer konferencji), imię i nazwisko uczestnika  (np. DK-115 Jan Kowalski) 

Aby uzyskać fakturę  prosimy o pobranie, wydrukowanie, podpisanie i przesłanie organizatorom karty zgłoszeniowej.

 karta-zgloszeniowa.doc