Rozwiązywanie problemów dotyczących narzędzia Zarządzanie przez Internet (przeglądarka internetowa) (TCP/IP)

1
Jeśli nie możesz połączyć się z serwerem wydruku przy pomocy przeglądarki internetowej, warto sprawdzić jej ustawienia Proxy. Sprawdź ustawienia wyjątkowe i, jeśli to konieczne, wpisz adres IP serwera wydruku. Powstrzyma to komputer przed próbami łączenia się z serwerem ISP lub proxy za każdym razem, gdy będziesz chciał sprawdzić serwer wydruku.
2
Upewnij się, że używana jest odpowiednia przeglądarka WWW; zalecamy program Microsoft® Internet Explorer® 6.0 (lub nowszą) albo Firefox 1.0 (lub nowszą) w systemie Windows® i Safari 1.3 na komputerach Macintosh. Upewnij się również, czy w używanej przeglądarce zawsze włączone są opcje JavaScript i Cookies. Jeśli korzystasz z innej przeglądarki WWW, upewnij się, czy jest ona kompatybilna z HTTP 1.0 oraz HTTP 1.1.