Organizowanie elementów w folderach

Program PaperPort™ 11SE zawiera prosty w obsłudze system katalogowania, pomocny w organizowaniu elementów. System katalogowania obejmuje foldery i elementy wybrane do wyświetlania w widoku Pulpit. Element może być elementem utworzonym w programie PaperPort™ 11SE lub nieutworzonym w programie PaperPort™ 11SE:
Foldery są ułożone w strukturze „drzewa” w widoku Folder. Ta sekcja służy do wyboru folderów i wyświetlania ich elementów w widoku Pulpit.
Możesz przenosić elementy do folderu stosując metodę „przeciągnij i upuść”. Po zaznaczeniu folderu zwolnij przycisk myszy, aby zapisać pozycję w tym folderze.
Foldery mogą być „osadzone”, tzn. zapisane w innych folderach.
Po dwukrotnym kliknieciu folderu jego zawartość (zarówno pliki PaperPort™ 11SE MAX, jak i pliki nieutworzone w programie PaperPort™ 11SE) zostaną wyświetlone w widoku Pulpit.
Można także używać Eksploratora Windows® do zarządzania folderami i elementami wyświetlanymi w widoku Pulpit.